muts Merino Soft van Scheepjes


Deze muts is gehaakt met de zalig zachte Merino Soft van Scheepjes.
Ik haakte deze muts met dubbel draad en haaknaald 7 mm.
Na het haken van de granny sjaal had ik wel wat restjes. Van de soft hockney (638) had ik bijna nog een volledige bol over. Die combineerde ik met alle andere restjes.
Patroon : haak een cirkel tot je 63 halve stokjes hebt, daarna haak je verder over de 63 halve stokjes.
In de laatste toer voor de boord, minder je 3 steken.
De boord is +/- 5 cm.
De boord is altijd wat dikker door de reliƫfsteken, daardoor blijven je oren lekker warm.
Daarna nog een pompon met alle kleuren in dit is het resultaat.
Gewicht : 120 gram, met knoop en pompon. De pompon trimde ik ondertussen wel nog flink bij.






Meer info over mutsen haken in alle maten vind je hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten