knuffelkonijn meisje

Dit meisje stond al een tijdje op mijn 'to do'. 
Niet dat het een nieuw patroon is, maar ik maakte haar reeds enkele keren met acryl en haaknaald 4 mm.

Ik wou haar nog eens haken met katoen.
Eindelijk is het dus gelukt en ik vind haar super geslaagd.


Ik gebruikte van Catona volgende nummers :

voor de huid : antique mauve (257) : 93 gram
voor haar jurk : shocking pink (114) : 50 gram
voor handen en voeten : powder pink (238) : 8 gram
voor haar broekje : blue bell (173) : 8 gram
en een restje zwart voor de ogen.
Je kan uiteraard veiligheidsoogjes gebruiken, die vind ik persoonlijk zelf ook mooier.
Maar hun naam blijkt wat misleidend : ze zouden helemaal niet zo veilig zijn voor kleine kindjes. Dus gebruik ik ze liever niet.


Meer info over het patroon en materiaal : www.crochets4U.be 



Veel haakplezier xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten