knuffeldoekje haken

Tadaaaaa... hier is ze dan :


Mijn nieuwste patroon is een lief meisje.

Dit knuffeltje wordt de beste vriendin van je kindje : ze zal je kindje troost brengen en het gemakkelijker maken om in slaap te vallen.


Ik haakte haar met Catania en haaknaald 3 mm.

Aangezien ze bedoeld is voor een klein kindje, is het belangrijk dat alles stevig vast zit.
Dat was 1 van mij bekommernissen tijdens het maken van dit patroon.
Na enkele prototypes en veeeeel nadenken, kwam ik tot een ingenieus systeem om alles tijdens het haken vast te maken. Op deze manier is alles heel stevig vast gemaakt en kan je alle draadjes veilig wegwerken.
Dat is ook de reden dat ik geen veiligheidsoogjes gebruikte.
Ik geef toe : ze zijn veel mooier, maar blijkbaar is hun naam wel wat misleidend en zijn ze helemaal niet zo veilig. Uiteraard kan jij er wel voor kiezen om ze te gebruiken.

Het patroon is vanaf nu verkrijgbaar in mijn shop.

Nu moet ze alleen nog een vriendje krijgen.
Daar wordt momenteel aan gewerkt :-) 


veel haakplezier xxx


2 opmerkingen:

  1. Schattig meisje en top dat je hebt gedacht aan de veiligheid. Veel ontwerpers vergeten dat. Ik vind dat ze er zo leuk uit ziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen