Sting de Wesp

Maya de bij is duidelijk in trek.
Maar sommige kindjes hebben liever geen Maya-knuffel maar een wat stoerdere Sting.
Sting is een wesp.
Ik had al een patroon van Maya geschreven, maar toen kwam de vraag om ook een Sting te maken.
Bij nadere studie bleek dat Sting een heel ander lichaam heeft als Maya : Sting is een wesp en geen bij.
Dus terug naar de tekentafel, letterlijk.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er aanvankelijk geen goed oog op had. Juist omwille van dat lichaam. Ik zocht, maar vond ook geen patroon van een andere wesp (ook geen kooppatroon), waarop ik me kon baseren.
Dus ook Sting haakte ik volledig van nul.
Sting heeft zwarte ogen, dat is blijkbaar heel belangrijk.

Dit is het resultaat.

En ver boven mijn eerste verwachtingen ben ik nu wel heel tevreden over het resultaat. Misschien moet ik dit patroon dan toch ook nog eens uitschrijven ...












Geen opmerkingen:

Een reactie posten